Enduro por Gipuzkoa

El lugar de los amantes de las motos.
Responder
tifus
TOPFORERO
TOPFORERO
Contactar:

Enduro por Gipuzkoa

Mensaje por tifus »

Ahí va un video haciendo unos caminos con unos colegas...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UiSSQFIo ... =g-all-lik[/youtube]
iñaki69
SUPERFORERO
SUPERFORERO

Re: Enduro por Gipuzkoa

Mensaje por iñaki69 »

aupa aupa!!!!! nungok zate?¿? oñati aldekuak?¿?¿
Asier
TOPFORERO
TOPFORERO

Mensaje por Asier »

Oyeeee !!!! Quedamos algun dia de estos para darle gasssss ???
Gu Arrasate ingurun ibiltzen gara, Amboto, Betsaide, Elgeta, Kampazar,..... Nundik ibiltzen zarie??
Egunen baten enduron ibiltzeko asmoz ??
Normalean 3 lagun ibiltzen gera. Nahi badezue geure zenbaki telefononua pasakotzut por MP ta ibiltzen dozun egunien deiztazu ta nahi dozun lekun ibiliko gera, ondo ??

Ze motorragaz ibiltzen zarie ??? Gureak Yamaha ta KTM direz, 125 ta 250, danak 2T.

Ondo Izan, hitz egingo dugu nahi badezue !!!
tifus
TOPFORERO
TOPFORERO
Contactar:

Mensaje por tifus »

Aupa denei!
Donosti-Astigarraga aldekoak gera gu, normalean adarra ingurutik ibiltzen gera... Ta endureroak baino geio... Domingero txorixo jaleak.... ja ja...
Naezutenian gurekin motuan ibiltzera gonbidatuak zaudete... baina gure nibela... batzuk hasi berriak, beste batzuk dexente ibiltzen geranak,... motuak... nik ktm 640 bat eramaten det, haundia naiz eta motoa era haundi behar dut... ja ja.... bestela, gas gas 250 2t, yamaha 250 4t, yamaha xt-ren bat ere, husqwarna, ktm 450,....
Enduro enduro baino geio bideetatik ibiltzen gera, horrela lasai uzten gaituzte guardek. astigarragan hasi eta askotan leitza, uitzi, edo Nafarroako edozein tokitan azaltzen gera... ja ja...
Motoez aparte 4x4 an eta bmw zaharrekin ere ibiltzen gara geienak... gasolinak trastornatu egiten gaitu eta.... ja ja...
Hautako batean antolatuko det irteera bat gipuzkoako nunbaiten ongi iruditzen bazaizue, emen afizioa gero eta haundiagoa da eta...
Egongo gera arremanetan!!!
Responder